Direktlänk till inlägg 1 februari 2009

Mitt liv som (sex)slav 160

Av Palle Reiler - 1 februari 2009 13:08

Livet har dock trots allt gått vidare här hemma också - med Shirin. Den 9 juni gifte vi om oss i en kort borgerlig något pinsam ceremoni. Tre kommunala kvinnor, varav en vigselförrättare och övriga vittnen, hade dukat fram lite fint i stadshusets gamla fullmäktigesal. Levande ljus som påminde mig mest om begravning. Jag ville bara få det undanstökat. Både Shirin och jag ville egentligen bara ha vigselattestet men utan ceremonin gick det inte att få. Kvinnorna måste ha frågat sig vad som stod på.


Sedan har vi levt "som vanligt" under hösten. Shirin har inte ställt några frågor om Caro. Ofta har det varit något av omvända roller mellan oss när det gäller sexuell aktivitet. Oftast har Shirin velat men jag känt mig för trött. En annan sak som hänt är att jag utan större problem har kunnat hålla på och stöta i tio femton minuter, ibland ännu längre. Så har det aldrig varit förut. Klart att Shirin uppskattade det.  För bara några veckor sedan

gick det plötsligt för henne i ett vanligt samlag. Det hade inte hänt särskilt ofta förut. Men det hände inte bara en gång. Nu blev det plötsligt vanligt.

Det gick för henne varje gång. Och sedan bara två veckor tillbaka har hon 39 år gammal blivit multiorgasmisk. Senast vi gjorde det gick det säkert tio femton gånger för henne. Då tänker jag förstås på Caro och hennes kapacitet. Tänker också tillbaka på Karin som jag hoppades att samma hände med under 25 års tid - men utan att det gjorde det.

Jag tycker dock det är mycket märkligt att kvinnan jag pippat med i över tio år nu plötsligt kommer upp i sin fulla?  sexuella kapacitet och utlevelse.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Palle Reiler - 2 december 2012 14:49

När Caro hade fått alla pengarna hon velat ha till sitt projekt, försvann hon från min horisont och jag har inte funnit anledning att jaga henne för att få veta hur det gått. För när jag gjort så tidigare, har resultatet varit att jag känt mig tvinga...

Av Palle Reiler - 2 december 2012 14:40

Det är tio månader nästan sedan jag skrev en rad. Läser jag mina senaste inlägg från februari, förstår jag hur mycket som hunnit hända sedan dess. Vad gäller Caroline har jag tappat kontakten. Jobbade hårt för att få henne från gatan, skickade inalle...

Av Palle Reiler - 12 februari 2012 09:23

Jag messar till Caro vad hennes farbror skrivit men hon hon blir mest galen på mig. Att jag överhuvudtaget tagit kontakt med honom! Att han ALDRIG skulle hjälpa henne, "sanna mina ord"! Och att hon hellre lever på sin kropp än på hans pengar! Vad gör...

Av Palle Reiler - 11 februari 2012 17:47

När jag hörde allt detta om Caros nuvarande liv, hade jag svårt att sova på nätterna. Funderade över hur jag skulle kunna få henne från detta "jobb" som fnask till något annat. Hon utsätter sig varje natt för faran att få hiv/aids i ett område i väst...

Av Palle Reiler - 11 februari 2012 17:28

Min blogg är mycket gammal nu. De 200 första inläggen har kommit till under sex års tid - eller något sådant. Men det betyder inte att den inte är läsvärd. Jag har förstått att jag skriver mest för min egen skull. Som en sorts dokumentation över en m...

Ovido - Quiz & Flashcards