Alla inlägg under januari 2007

Av Palle Reiler - 28 januari 2007 07:52

Sms från Caroline:15 nov. Miss you big kiss your DICK for me and sleep like a virgin touch your chest tenderly like you feeling my boobs love you20 dec. 17.42 April? no! Pls dont tell me im to see you in April not february as agreed, i know its a month & some few weeks to see you, to be sincere im loosing my patienceSåhär strax före jul fick jag nog igen. "Loosing my patience" blev för mycket. Försökte först förklara att det var för sent att köpa biljetter för februari eftersom priserna rakat i höjden och att jag inte alls hade lovat komma i februari.20 dec. 18.08 HONEY BUT YOU PROMISED TO COME, OK BEGGING YOU PLEASE COME TO .... PLEASE IF YOU REALLY LOVE ME21 dec. 7.15 Hope everything is ok honey i dont want to push you on the wall, do whats best for you i´ll respect your decision love you bye

Av Palle Reiler - 27 januari 2007 08:58

Carolines sms, ett urval:12 okt: Where are you my love? Dead or alive? Why direct all your calls to the answering machine pls pls I need to talk to you.13 okt: Thanks to hear you still in love, after a long period of silence love you too miss you soo much19 okt: FEEL LONELY WITHOUT YOUR CALLSHär någonstans skrev jag att jag kunde få stånd bara genom att tänka på henne - vilket var helt sant. Svaret kom den 20 okt: I guess its the same would love to see it in practice baby, good night love you infinitive promise callin me tomorrow in private please, think of "HOT PUSSY"23 okt: Hey hope you are okay how about my ACCOUNT dont want to involve my mother in our deals looking forward to open a POST BOX, need some privacy too good day kissesEfter detta sms blev jag sur. "What about my account?" Ja, var det detta jag var till för? Hon ville ha 2000 kronor för att kunna öppna ett bankkonto för så fungerar det där. Och en egen brevlåda som kostar inte så mycket men regelbundet - hyra. Då blev jag tyst igen ett tag.

Av Palle Reiler - 21 januari 2007 10:07

Ibland känner man mycket tydligt hur ens liv är summan av de val man gör samt summan av slumpen man råkar ut för. Som nu - åker jag till Afrika för att träffa Caroline förändras sannolikt inte bara mitt liv och hennes utan också mina små barns, min frus, sannolikt flera personers i Carolines familj liv också.Jag har varit där förut - vid vägskälen. Om fysikerna har rätt och det finns många parallella världar där varje val betyder ett nytt universum, så hade det varit kul att få titta in i dessa och se efter vart man kommit då.

Av Palle Reiler - 20 januari 2007 08:47

När jag hade försökt lugna ner Caroline med alla hennes förväntningar på sex - som påminde mig om vad jag själv trodde på i samma ålder - kom svaret: Amen. Och sedan några ord om att hon lyssnade på någon country-sångare jag inte känner till. Bye.Jag blev så arg och desillusionerad över möjligheterna att få henne att lyssna att jag genast tog tillbaka bokningen av flyget till landet i Afrika. Sedan funderade jag på hämnd, övertygad om att det inte är möjligt att träffa henne med dessa förväntningar på sex som hon tror ska föra henne till himmelen från första början. Att det är en inlärnings- och anpassningsprocess mellan två parter hade hon heller inte velat lyssna på.Någon dag senare skrev jag att min kuk var 22 cm lång och 6 cm tjock i diameter, drygt 18 centimeter i omkrets, samt ett ollon stort som ett hönsägg, att jag visserligen bara hade en begränsad sexuell erfarenhet med 35 kvinnor i mitt liv hittills men att jag mött bl. a. en japansk kvinna som fått 23 orgasmer med mig inom loppet av fyra timmar när vi knullat sex omgångar. Att jag band fast kuken kring vänster ben dagligdags för att den inte skulle dingla omkring i kalsongerna och besvära mig.Någonstans hoppades jag att hon skulle förstå att det jag skrivit måste nästan vara omöjligt. Men hon svalde allt och skrev hänfört över grovleken på min kuk att hon anat det "med din kroppslängd". Och "I love it". De närmaste dagarna ville hon veta hur jag fäste kuken kring benet och när jag släppte den fri.Jag erbjöd också bilder på detta fenomenala organ i utbyte mot nakenbilder på henne och hennes "pussy", gärna med erigerad klitoris som hon så gärna pratat om i sina sms.Efter detta kom många sms med grova sexuella fantasier om vad hon tänkt sig göra när vi träffas. Och vad gjorde jag?

Av Palle Reiler - 20 januari 2007 08:36

Kom just på att min historieskrivning när det gäller Caroline inte stämmer. Det har varit så många turer, sms, känslor, ändringar i känslorna att jag nästan tappat räkning.Så här var det: Strax efter nyår kom ett sms med önskningar om ett gott nytt år bla bla. Sedan frågan om nyårslöften. Jag hade inga och meddelade det samt frågade artigt efter hennes. Då blev svaret att hon tänkt sig flytta till en större stad vid kusten i det vackra landet vid Indiska Oceanen. Det skulle ske i juni. Nu fick jag tummen ur! Jag förstod att om hon flyttade dit, skulle hon snart få en manlig vän och eftersom hon ser ut som hon gör skulle hon i praktiken kunna få vem som helst. Området dit hon ämnat sig är också ett turistområde för folk från både USA och Europa. Och hon skulle mycket väl kunna träffa någon vit ung vacker rik man ganska snart.Så beslöt jag att jag måste träffa henne innan dess - i hennes hemstad eller i den nya staden - för att se om det möjligen kunde vara sant att hon älskar mig som är 40 år äldre, om vi på några dagar kunde luska ut om en gemensam framtid var möjlig. Visserligen hade jag ju träffat henne två gånger förut, både 2004 och 2006, men mötena då hade bara karaktären av "beundran på avstånd", en längtan efter att få mer.

Av Palle Reiler - 20 januari 2007 08:14

Ser att det är mer än en månad sedan jag skrev några rader här. Utanför fönstret faller vinterns första snö. Caroline bönade och bad och började skicka rejält grova sex-sms. Tror hon att det är det jag vill?Här hemma var livet som vanligt ganska trist och därför föll jag till föga, kollade flyg till östra Afrika och bestämde mig över julen att ändå satsa på en resa dit i juni. Februari var nämligen kört. Alldeles för höga priser. Sedan är det regnperiod ett par månader och inget särskilt kul att vara där.Så långt så gott. Kring 10 januari kommer plötsligt frågan från Caroline: Hur lång är din kuk? Kan du hålla på tills det går för mig? Kan du hålla på tills man kommer tillsammans? Kan du ge en kvinna en orgasm under förspelet?Jag tappar andan av flera anledningar. Dels innehållet och de raka frågorna, dels de tankar och förväntningar jag förutsätter ligger bakom frågorna, dels faktum att hon hittat utan att veta om det min svagaste punkt när det gäller mitt sexuella självförtroende.Vad ska jag svara? Jag försöker först med att förklara att kuklängden inte har så mycket med ett bra sexliv att göra (Men vad vet jag om det?), att det möjligen är tjockleken på kuken som spelar någon liten roll, att sex är en både mental och fysisk process och att den mentala delen är minst lika viktig, att jag visserligen "kan hålla på" ett tag men att det inte nödvändigtvis måste resultera i en orgasm hos min partner, att det "att komma samtidigt" är något överreklamerat, att det finns många kvinnor som aldrig får orgasm i ett reguljärt samlag, att andra kan få det hur lätt som helst, somliga flera gånger. Men jag svarar (ännu) inte något om längden på min kuk.

Ovido - Quiz & Flashcards