Alla inlägg under augusti 2006

Av Palle Reiler - 28 augusti 2006 20:10

Shirin flyttade efter några månader när hon hittat en lägenhet. Vi hade kommit överens om vårdnaden för vår son och försökte få det hela att fungera. Trots att vi inte varit gifta lämnade jag en hel del möbler, husgeråd och allt sånt man behöver i ett nytt hushåll till Shirin och hjälpte henne inreda sig.Efter ett kort tag verkade hon ha funnit sig tillrätta i sin nya belägenhet och verkade faktiskt trivas med att sköta sig själv.Det som krånglade till det för mig var att hon nämnde ett antal mansnamn som hon uppenbarligen börjat lära känna i tvättstugan eller på annat håll. Flera var sådana jag började ana skulle kunna bli min sons nya pappor. Jag blev aldrig svartsjuk. Däremot såg jag framför mig andra män uppfostra min son eller i alla fall vara med om det. Jag såg att deras värderingar inte var mina och de konflikter det skulle kunna bli.

Av Palle Reiler - 28 augusti 2006 20:04

Ett tag efter resan till Östafrika utbytte vi mejl, Caroline och jag. Plötsligt började hon skriva om "våra känslor" för varandra. Jag fick kalla fötter direkt. En nittonårig tjej och jag! Det var bara för mycket. Och jag hade inte heller anat att hon fattat att jag gillade henne mer än som tillfälligt sällskap. Än mindre att hon kunde vara intresserad. Därför satte jag stopp för det hela, skrev att jag inte hade några avsikter med henne och att om vi pratat med varandra om det ena och det andra det inte inneburit att jag älskade henne.Hon reagerade med förvirring, bad om ursäkt. Inte långt senare upphörde kontakten.

Av Palle Reiler - 27 augusti 2006 08:40

I samband med en resa i jobbet för ett par år sedan till ett land i östra Afrika träffade jag Caroline, en då 19-årig tjej som skulle fungera som en av våra guider. Jag fäste mig genast vid Carolines glittrande glada ögon, hennes föliga sätt att röra sin ståtligt långa kropp och de generöst tilltagna brösten som putade under hennes jumprar och t-shirts. Under tiden i detta land fick jag flera gånger tillfälle att tillbringa några timmar ensam med Caroline. Vi, dvs. jag, konverserade henne artigt, hon var rätt tyst. Jag tog dock tillfället i akt att försöka lära mig mer om landets i våra ögon ofta märkliga seder och bruk. Caroline tycktes trivas i mitt sällskap och ville själv träffa mig igen när tillfälle gavs. Hon ackompanjerade mig till flygplatsen trots att hon säkert hade kunnat göra något roligare den tiden, vi fick nämligen vänta i sex timmar på det försenade planet.

Av Palle Reiler - 25 augusti 2006 19:04

Guess what happened! As most of you must have understood when reading my lines I´m not amongst the youngest around at this "community". One of the most beautiful girls I ever met wants to be with me - she is about fourty years younger than me - wants to marry me, she is "dying" for that. I´ll explain later.

Av Palle Reiler - 24 augusti 2006 08:30

Veckan med Shirin i hennes västafrikanska hemland visade mig för första gången glimtar av en helt annan värld. Trots att jag tidigare en gång varit i Kenya på turistresa hade jag då inte fått den minsta inblick i hur folk levde. Nu fick jag se var Shirin bodde, träffa några av hennes släktingar, bland dem hennes mor, såg det vi skulle kalla för (materiell) fattigdom. Det berörde mig, knöt ihop mina egna rötter med dessa människors. Jag påmindes om tiden som barn när min mor och jag nattetid stulit potatis på åkrarna för att ha något att äta.Veckan med Shirin gav mig egentligen inga anledningar att hoppas på en mycket bra relation. Visst knullade vi ofta den veckan men initiativet var alltid mitt och jag kunde inte avgöra om hon fick orgasm eller inte. När jag frågade visste hon inte vad ordet betyder. Hon var också mycket sluten kring sin person, bakgrund, sina känslor. Det var svårt att få veta vad hon tyckte.Jag lämnade landet med den förhärskande känslan: medlidande.

Av Palle Reiler - 24 augusti 2006 08:05

Calle gifte sig med Karin trots att den sexuella delen inte fungerade som han ville. Kanske skulle hon lära sig få orgasm med tiden? Inte tyckte Karin om att suga hans k.. heller. Å andra sidan var det inte särskilt vanligt och Calle hade bara varit med om det hos en tjej tidigare -Ulrike i hans gamla hemland.När Calle så fick tillfällen att pröva sex med andra tjejer, på konferenser, utbildningar osv, tog han dem. Från början för att se om han kunde hitta någon som han kunde "ge orgasm" med sin k.., så småningom för att det var spännande att förföra och bli förförd, sedan av gammal vana.Calle blev nästan tretti innan han träffade "den rätta" - den som det gick för i ett vanligt samlag - Kerstin, en sockersöt ljus tjej med danskt påbrå. Kerstin visste hur hon skulle använda sina muskler och sitt sinne för att det skulle gå för henne. För Calle var det en stor händelse.

Av Palle Reiler - 23 augusti 2006 08:03

Jag hade alltså beslutat ta Shirin och min nyfödde son till Sverige trots tidigare dåliga erfarenheter med henne under tiden hon varit på besök. Min egen bakgrund som av fadern övergivet barn lade hinder i vägen för att göra samma sak.Mycket riktigt fortsatte samma problem också när Shirin anlänt i Sverige igen. Många av problemen handlade om vår olika syn på sex. Där jag ville knulla som en kanin föredrog hon ett sexliv som om vi varit 80-åringar. Det handlade också om kvalitén. Långa utdragna seanser var det aldrig tal om. "Knulla färdigt", känna sig helnöjd, göra det flera gånger i rad - icke. När jag fick komma till var det oftast en snabbis det handlade om. Sällan var det läge för att göra det mitt på dagen trots att möjligheter fanns i mängd. Aldrig ute i det fria.Oftast kändes det för mig som att gå omkring och titta på en läcker maträtt men inte få äta den. För Shirin var vacker, lång och smärt, fylligare efter första barnet, en fantastisk stjärt, len och sval hud.Det var också kring ett meningsutbyte om sex som relationen (tillfälligt) tog slut drygt fyra år efter att hon kommit till Sverige.

Av Palle Reiler - 20 augusti 2006 08:30

Calle hade under tonåren alltid fått höra av sina mer erfarna kamrater vilka dunderorgasmer de åstadkommit när de legat med sina tjejer. Trots att Kinseyreporten blivit läsning för alla i klassen - där det ju framgick vad "kvinnor ville ha" och att långt ifrån alla kvinnor fick orgasmm i vanliga samlag - framstod kamraternas berättelser mer trovärdiga. När Calle så "kom till" så småningom och orgasmerna han skulle åstadkomma uteblev hos de kvinnor han låg med, trodde han förstås det var något fel på hans utrustning. Kuken var helt enkelt för kort.Inte heller med Karin lyckades det när de väl tagit steget in i en sexuell relation. När Calle så flyttat till Sverige och gift sig med Karin trots att båda var ganska unga, hade Calle dels för lite sexuell erfarenhet, dels för lite kunskap om sex och den kvinnliga kroppen, dels komplex för sin kuk. Bäddat för problem alltså!

Ovido - Quiz & Flashcards