Direktlänk till inlägg 21 februari 2010

Mitt liv som (sex)slav 192

Av Palle Reiler - 21 februari 2010 12:01

Idag den 21/2 för två år sedan på Zanzibar: Jag sov dåligt på natten för att det var så varmt och C inte ville ha fläkten på. C sparkade mig också flera gånger på natten trots att det var gott om plats i dubbelsängen. Vet inte om hon gjorde det med flit eller inte. Hon ville i alla fall kela redan vid 04.30 medan jag ville sova mer.

Men halv sju var vi igång i alla fall. Jag får ett rejält stånd men försöker hejda mig för att vänta på henne. Men det går som flera gånger tidigare. Hon blir så våt att jag inte känner något motstånd alls och slaknar då. Alltså får jag ta till fingret igen. Min specialare, att suga och slicka en kvinna till orgasm, funkar inte med henne. Hon måste ha något i sig. Igår fick hon 40 eller 50 orgasmer med fingerpullan och jag frågar mig igen: Kan man leva med en nymfoman? Eller är hon det? Är hon bara onormalt normal?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Palle Reiler - 2 december 2012 14:49

När Caro hade fått alla pengarna hon velat ha till sitt projekt, försvann hon från min horisont och jag har inte funnit anledning att jaga henne för att få veta hur det gått. För när jag gjort så tidigare, har resultatet varit att jag känt mig tvinga...

Av Palle Reiler - 2 december 2012 14:40

Det är tio månader nästan sedan jag skrev en rad. Läser jag mina senaste inlägg från februari, förstår jag hur mycket som hunnit hända sedan dess. Vad gäller Caroline har jag tappat kontakten. Jobbade hårt för att få henne från gatan, skickade inalle...

Av Palle Reiler - 12 februari 2012 09:23

Jag messar till Caro vad hennes farbror skrivit men hon hon blir mest galen på mig. Att jag överhuvudtaget tagit kontakt med honom! Att han ALDRIG skulle hjälpa henne, "sanna mina ord"! Och att hon hellre lever på sin kropp än på hans pengar! Vad gör...

Av Palle Reiler - 11 februari 2012 17:47

När jag hörde allt detta om Caros nuvarande liv, hade jag svårt att sova på nätterna. Funderade över hur jag skulle kunna få henne från detta "jobb" som fnask till något annat. Hon utsätter sig varje natt för faran att få hiv/aids i ett område i väst...

Av Palle Reiler - 11 februari 2012 17:28

Min blogg är mycket gammal nu. De 200 första inläggen har kommit till under sex års tid - eller något sådant. Men det betyder inte att den inte är läsvärd. Jag har förstått att jag skriver mest för min egen skull. Som en sorts dokumentation över en m...

Ovido - Quiz & Flashcards