Alla inlägg den 27 februari 2009

Av Palle Reiler - 27 februari 2009 11:11

Tjejerna på denna sajt - och förmodligen på andra också - kan delas in i två kategorier. Den ena söker verkligen en partner för livet, den andra berättar hårresande historier om sitt elände och vill ha hjälp med pengar. Eller så försöker de vara så utstuderat lena i munnen, överöser en med komplimanger, virtuella kyssar, rosor osv., använder sina mer eller mindre avklädda kroppar och försöker få en att skicka pengar till det visum som skall göra att vi skall ses snart i Sverige.

Jag har fått helt fantastiska kort på fantastiska tjejkroppar. Många. Svällande stora bröst. Smala midjor. Fantastiska bakar.

Det är en djungel därute. Eller bättre: ett slagfält.

Av Palle Reiler - 27 februari 2009 11:03

På tio dagar har jag fått kontakt med flera hundra kvinnor som alla vill gifta sig med mig, säger de. Även om naturligtvis de flesta tar mängder med kontakter samtidigt, förvånas jag över att överhuvudtaget fortfarande vara med i spelet. Konstigt nog är det inte bara unga svarta kvinnor från Afrika som anmäler sitt intresse. Flera unga vita tjejer, en holländska bosatt på Gotland, en vit sydafrikanska i London med flera visar sitt intresse. Hon i London visar på bilder upp en fantastisk sexig kropp och ett vackert ansikte. På min fråga varför dessa vill ha mig, svarar de unisont att de tröttnat på yngre killar och deras ytlighet. De vill ha mognad. Någon att lära sig något hos. 

Tjejerna från och i Afrika vill slippa se bilder på killarnas kukar vilka killarna uppenbarligen skickar ganska snart i den felaktiga uppfattningen att detta skulle intressera tjejerna mycket. De vill också bli tagna på allvar och inte bara som sexobjekt.

Av Palle Reiler - 27 februari 2009 10:57

Jag får svar av Marjam. Hon skriver en lång historia om att hon behöver pengar, nästan 4000 kr, för att kunna betala sin mors hyra för de senaste tre månaderna. Modern hotas av vräkning, påstår hon. Fadern hade dött i en bilolycka i november förra året, påstår hon. Nu hade hon hittat en norsk kille som lovat hjälpa henne med pengarna. Men han ville se henne naken först innan han skulle skicka något. Så därför gjorde hon som hon gjorde, säger hon.

När jag frågar henne dagen därpå om hon fått några pengar, säger hon nej, det hade hon inte. Hur naiv får man vara? Hur fräck får man vara som man och utnyttja dessa kvinnor? Och stämmer Marjams story överhuvudtaget? Eller är det hennes sätt att livnära sig?

Av Palle Reiler - 27 februari 2009 10:45

Det är smått otroliga saker som jag varit med om dessa dagar på meetingsajten för främst afrikanska kvinnor. I söndags ramlade jag in i en scen där en tjej på kanske 25 i Elfenbenskusten har sin webcam på och jag inget ont anande tryckte på denna för mig nya möjlighet. Först syns länge ingenting, sedan dyker hon upp, tittar länge i datorn/kameran, ser ut att chatta med någon. Hon ler ibland, visar tungan och gör grimaser.

Jag jobbar under tiden med mitt men stänger inte av titthålet in i hennes liv. Plötsligt reser hon sig och tar av sig t-shirten. Visar fina fasta, inte alltför stora bröst, kråmar sig inför kameran som om någon instruerade henne hur hon skulle göra för att visa tuttarna från alla håll.

Inte nog med det. Hon visar sin kraftiga bak beklädd med en vit trosa. Vänder och vrider den inför kameran. Sedan sträcker hon på sig och tar av trosan, vänder sig ganska omgående om, böjer sig fram och lyfter musen rakt in i kameran, tar en hand och öppnar de rejäla läpparna för att ge åskådaren/åskadarna en fin inblick i sitt innersta, i sitt heligaste.

Sedan håller hon på länge, lägger sig på rygg och fingrar på musen och jag förstår inte hur webbkameran kan vara inställd för att detta kan ses.

Jag stänger av och skriver en rad till henne där jag moraliserar över hennes beteende.

Ovido - Quiz & Flashcards