Direktlänk till inlägg 1 november 2010

Mitt liv som (sex)slav 196

Av Palle Reiler - 1 november 2010 16:35

Jag mår rent ut sagt skit efter detta sms. Vad göra? Jag kan inte enkelt få fram 25 000 som Caro begär. Och kommer det att räcka med det? Alla tidigare erfarenheter har givit vid handen att vad jag än gör så är det aldrig färdigt. Det blir bara mer och mer. Under tiden oktober 2009 - maj 2010 har jag skickat 35 000 allt i allt. Ytterligare 25 000 nu? Och vad händer sedan?

Men kan jag säga nej till hennes begäran när hennes liv troligen hänger på mitt svar?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Palle Reiler - 2 december 2012 14:49

När Caro hade fått alla pengarna hon velat ha till sitt projekt, försvann hon från min horisont och jag har inte funnit anledning att jaga henne för att få veta hur det gått. För när jag gjort så tidigare, har resultatet varit att jag känt mig tvinga...

Av Palle Reiler - 2 december 2012 14:40

Det är tio månader nästan sedan jag skrev en rad. Läser jag mina senaste inlägg från februari, förstår jag hur mycket som hunnit hända sedan dess. Vad gäller Caroline har jag tappat kontakten. Jobbade hårt för att få henne från gatan, skickade inalle...

Av Palle Reiler - 12 februari 2012 09:23

Jag messar till Caro vad hennes farbror skrivit men hon hon blir mest galen på mig. Att jag överhuvudtaget tagit kontakt med honom! Att han ALDRIG skulle hjälpa henne, "sanna mina ord"! Och att hon hellre lever på sin kropp än på hans pengar! Vad gör...

Av Palle Reiler - 11 februari 2012 17:47

När jag hörde allt detta om Caros nuvarande liv, hade jag svårt att sova på nätterna. Funderade över hur jag skulle kunna få henne från detta "jobb" som fnask till något annat. Hon utsätter sig varje natt för faran att få hiv/aids i ett område i väst...

Av Palle Reiler - 11 februari 2012 17:28

Min blogg är mycket gammal nu. De 200 första inläggen har kommit till under sex års tid - eller något sådant. Men det betyder inte att den inte är läsvärd. Jag har förstått att jag skriver mest för min egen skull. Som en sorts dokumentation över en m...

Ovido - Quiz & Flashcards